Ivana Handanovičová / 27. novembra 2015

20 príkladov, prečo sa na kvalitnom dizajnérovi neoplatí šetriť

Dizajn Marketing
1

Pol kráľovstva za kvalitného dizajnéra! Prečo? Dizajnéri si totiž zaslúžia omnoho viac uznania, ako ho niekedy v skutočnosti dostávajú.

Pri práci s klientmi musia dizajnéri s pokorou znášať oveľa viac nonsensov ako si vôbec vieme predstaviť a zároveň majú tú čarovnú schopnosť, odhovoriť zákazníka od dizajnérskej katastrofy. Ak vo výsledku nechcete, aby bol váš projekt skončil ako hotová katastrofa, najmite si radšej skutočne dobrého dizajnéra. Na nasledovných obrázkoch nájdete aj 20 konkrétnych príkladov, prečo.

 

1. Chytľavý nápis na ceruzke sa vám môže vypomstiť.

1

2. Bezpečnosť nadovšetko.

2

3. Všimli ste si toto niekedy pri prechádzkach Londýnom?

3

4.  Optimistické tričko, čo poviete? 

4

5.  Ešteže je to iba dekorácia 

poor-design-decisions-521__605

6. Keď sa spojí meno s nápisom, môže vzniknúť toto.

6

7. Vidíte schody? My nie.

7

8. Nie je nos ako nos

poor-design-decisions-29__605

9. Čo na tom, že jedno je sprej na hmyz a druhé produkt na varenie?

poor-design-decisions-35__605

10. To nie je špina, to je dizajn.

poor-design-decisions-47__605

11. Voľte Yves Lévesque!

poor-design-decisions-40__605

12. Šťastná nevesta a ženích alebo obesenci?

poor-design-decisions-44__605

13. Nosov nikdy nie je dosť. 

poor-design-decisions-341__605

14. Týmto výťahom sa určite dá ísť do jadra Zeme.

poor-design-decisions-34__605

15. Efektívne a praktické riešenie. 

poor-design-decisions-54__605

16. Tu sedieť nechcete!

poor-design-decisions-32__605

17. Intímny zážitok zaručený.

poor-design-decisions-291__605

18. V skutočnosti je tento chutne vyzerajúci nápoj prostriedok na podlahy

poor-design-decisions-28__605

19. …

footbridge__605

20. A nakoniec jeden vtipný príklad zo Slovenska :)

poor-design-decisions-551__605 (1)

 

Boredpanda.com

Ivana Handanovičová

Ivana je profesionálny pôžitkár a amatérsky bežec. Okrem toho sú jej vášňou moderné technológie a online marketing, ktorým sa venuje v pracovnom aj voľnom čase. Ak sa práve nehrá na manažéra webov, tak sa zúčastňuje rôznych workshopov či eventov orientovaných na online marketing, vychutnáva víno, behá alebo píše pre Startupers.sk.

Diskusia

Startupman odporúča
Skryť