Reklamacie.sk

Reklamacie.sk

Entertainment
  • https://reklamacie.sk/
  • info@reklamacie.sk
  • Pomáhame firmám s reklamáciami. Vyskúšajte si systém na online evidenciu reklamácií, ktorý vám uľahčí prácu.

    Postup procesu reklamácie

     

    infographic description

     

    Evidovať reklamáciu je možné dvoma spôsobmi:

     

    Zákazník prinesie reklamovaný tovar na prevádzku, kde jeho reklamáciu vybaví predajca. Systém generuje všetky dokumenty potrebné na vybavenie reklamácie.

    ALEBO

    Zákazník reklamuje tovar  z domu cez internet. Na stránke vášhoe-shopu vyplní náš Reklamačný formulár, ktorý si vytlačí a pošle Vám spolu s tovarom.

    Keď k vám reklamovaný tovar dorazí, reklamáciu v systéme označíte za prijatú a upozorníte zákazníka sms/e-mail notifikáciou, ktorú systém ponúka.

    Ak odosielate tovar na opravu do externých servisov, systém o tom upovedomí zákazníka     SMS správou, či emailom. Výhoda Externého servisu v systéme je, že vždy viete, kde sa reklamovaný produkt práve nachádza.  Po označení reklamácie za vybavenú, či uzavretú, opäť informujete zákazníka o prevzatí reklamácie SMS správou alebo e-mailom. Systém sa postará o prehľadnosť vašich reklamácií a práca na nich  bude jednoduchšia. Vaši zákazníci budú vždy informovaní o aktuálnom stave reklamácie.

    Informujte svojich zákazníkov o stave ich reklamácií.

    Budú u vás bez obáv nakupovať.

    Founders

    reklamacie.sk
    Eliška Holienčiková

    Pomáhame firmám s reklamáciami. Ako? Vytvorili sme systém na online evidenciu reklamácií.

    Diskusia